🎶عرب سانگ 2

تحمیل معرفی پروژه نیر پروتکل NEAR Protocol Project mp3 mp4

معرفی پروژه نیر پروتکل NEAR Protocol Project

بررسی و توضیح نحوه عملکرد پروژه نیر پروتکل
اگه هنوز به کانال سابسکرایب نکردید حتما عضو بشید تا تماشای هیچ ویدیویی رو از دست ندید
https://www.youtube.com/c/Media369channel?sub_confirmation=1
دلایل رشد قیمت توکن های مرتبط با متاورس Metaverse
https://youtu.be/9GJ2dkhPEuU
دراین ویدیو به این سوالات پاسخ داده خواهد شد
نیرپروتکل چیست؟
نیر پروتکل چیست؟
پروژه نیرپروتکل چیست؟
توکن نیرپروتکل چیست؟
ارز دیجیتال نیرپروتکل چیست؟
قیمت نیرپروتکل چقدر است؟
توکن نیر چیست؟
پل رنگین کمانی نیرپروتکل چیست؟
ویژگی های نیرپروتکل چیست؟
پیش بینی آینده توکن نیر چیست؟
پروژه نیر پروتکل چطور کار می کند؟
خالق پروژه نیرپروتکل کیست؟
اهداف پروژه نیرپروتکل چیست؟
پروژه نیر چیست؟
پروژه نیر چگونه کار می کند؟
نیرپروتکل یعنی چه؟
کاربردهای نیرپروتکل چیست؟
مزایای فنی پروتکل نیر چیست؟
معایب نیرپروتکل چیست؟
اهداف نیرپروتکل چیست؟
نیرپروتکل چطور کار می کند؟
کاربردهای پروژه نیرپروتکل چیست؟
چطور از نیرپروتکل پول دربیاوریم؟
شاردینگ چیست؟
شاردینگ یعنی چه؟
آیا پروتکل نیر کاربردی است؟
آیا پروتکل نیر آینده دار است؟
معرفی پروژه نیر پروتکل
پروتکل نیر محصول دو مغز متفکر است: Alexander Skidanov و Illia Polosukhin. این دو در سال 2018 در یک رویداد استارتاپی Y Combinator باهم ملاقات کردند. این رویداد مسئول راه اندازی اولیه برخی از بزرگترین پروژه های فناوری و رمزارزی از جمله فایل کوین، Airbnb، دراپ باکس، کوین بیس و حتی Reddit است. هر دوی این افراد از اعتبار خاصی برخوردار هستند. Alex مهندس نرم افزار سابق در مایکروسافت و سرپرست مهندسی در MemSQL بوده است. Illia نیز قبلا بعنوان مدیر در دپارتمان تحقیقات گوگل مشغول کار بوده است؛ تمرکز کاری وی بر فناوری زبانهای Google Translate بود. رمزارز نیر پروتکل (NEAR Protocol) به عنوان یک پلتفرم بلاکچین به صورت متن باز و سازگار توسعه یافته است. هدف این رمزارز این است که امنیت کافی را برای نگهداری از دارایی ‌های ارزشمند مانند پول یا هویت افراد داشته باشد. شاردینگ (Sharding) که با اثبات سهام ادغام شده است، به شما اطمینان می ‌دهد که شبکه می‌ تواند به حد کافی برای کاربران موجود مفید باشد. بهترین ویژگی ارز دیجیتال NEAR Protocol، قابلیت متمرکز بودن همیشگی آن است. زیرساخت پلتفرم نیر پروتکل به زیرساخت اتریوم شباهت زیادی داد. در این پلتفرم نیز، توسعه ‌دهندگان با نوشتن نرم‌ افزارهای غیرمتمرکز یا DApps به مدیریت فعالیت‌ های اجرایی در پلتفرم مانند ایجاد حساب و یا انجام تراکنش با گره ‌های شبکه می ‌پردازند. در نیر با امکاناتی مثل کیت‌ های توسعه نرم ا‌فزار یا SDK، مرورگرهای بلاکچین و کیف پول مواجه هستیم. توکن (NEAR) توکن محلی این ارز است. این امکان وجود دارد تا توکن‌ های دیگر بلاکچین‌ ها به نیر پروتکل ملحق شوند. به تازگی ارتباط دهنده ‌ای به نام پل رنگین ‌کمانی یا Rainbow Bridge در این پلتفرم توسعه یافته است و پلتفرم‌ های نیر و اتریوم را به همدیگر متصل می‌ کند. نیر پروتکل (NEAR Protocol) ویژگی‌ های مختلفی را ارائه می ‌دهد که توجه کاربران و توسعه ‌دهندگان، ولیدیتورها را جلب کند. همواره، مهمترین اصول در طراحی پلتفرم نیر پروتکل، مقیاس پذیری، کاربردی بودن، سادگی و غیرمتمرکز بودن است.
D پروژه نیر چگونه کار می کند؟
وایت پیپر رمزارز NEAR Protocol بسیار جامع است با این حال، می ‌توان آن را به طور خلاصه در 4 مؤلفه اصلی معرفی کرد که عبارت‌ اند از شاردینگ، سهام‌ داری، اجماع و تصادفی بودن. نیر NEAR یک بلاکچین است که از شاردینگ برای بهینه سازی عملکرد استفاده می کند. با این حال، برخلاف شاردینگ های ارزهای رمزنگاری شده دیگر مانند پولکادات، تمام شاردینگ های نیر به عنوان بخشی از بلاکچین تلقی می شوند. مشابه رمزارزهای دیگر مانند اتریوم، کاردانو و ترون، نیر NEAR را می توان به عنوان یک بلاکچین لایه اصلی توصیف کرد. به این معنی که پروتکل نیر لایه پایه و اساسی است که سایر برنامه ها براساس آن ساخته و مستقر می شوند. پروتکل نیر از مکانیزم dPoS استفاده می کند. همه این موارد بخاطر مکانیزم Nightshade می باشد. با این مکانیزم تنها یک تصویر از وضعیت فعلی هر شارد به یک بلاک در بلاکچین نیر اضافه می شود. هر شارد توسط مجموعه ای از نودهای اعتبارسنج خود تداوم می یابد. سپس این نودها با تولید شدن هر بلاک وضعیت جدید شارد را اعلام می کنند. پروتکل نیر NEAR بسیار سریع است و از سرعت بالایی برخوردار است. این پروتکل قادر است به ترتیب 100000 تراکنش در ثانیه پردازش کند. اگر چه مزایای فنی این پروتکل زیاد است اما این پروتکل برای کسانی که دانش کمی از بلاکچین دارند قابل دسترسی است. این بدان معناست که کاربران عادی قادر خواهند بود به DApp های ساخته شده در NEAR دسترسی پیدا کنند. این موضوع می تواند به توسعه دهندگان کمک کند تا مخاطبان بیشتری داشته باشند.
#media369 #media_369 #crypto #cryptocurrency #digital_currency #market #trade #NEAR #NEAR_protocol #nearprotocol #near_protocol_project #near_protocol_goals #Sharding #near_protocol_future
اگر به بازار ارزهای دیجیتال، انواع سرمایه گذاری مالی، اخبار اقتصاد ایران و جهان و نحوه مدیریت مالی صحیح علاقمندید به کانال یوتیوب مدیا3569 سابسکرایب کنید. ما در این کانال با تولید ویدیوهای متنوع در هر روز جدیدترین، معتبرترین و به روزترین اخبار در حوزه اقتصاد را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

Tags: 369 crypto cryptocurrency digital currency media media 369 near near protocol near protocol news near protocol project trade آینده پروژه نیر آینده پروژه نیر پروتکل آینده نیرپروتکل اخبار نیرپروتکل ارزدیجیتال ارزهای دیجیتال اهداف نیرپروتکل بازار پروتکل نیر پروژه نیر پروتکل پیش بینی آینده نیرپروتکل ترید کاربردهای نیرپروتکل کریپتو کریپتوکارنسی مدیا 369 مفهوم نیرپروتکل نیر نیر پروتکل نیر پروتکل به زبان ساده نیر کریپتو نیرپروتکل نیرپروتکل چیست

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث