🎶عرب سانگ 2

تحمیل کتاب صوتی اینجا همه آدمها اینجوری‌اند اثر لوری مور mp3 mp4

کتاب صوتی اینجا همه آدمها اینجوری‌اند اثر  لوری مور

به منظور اطلاع از اضافه شدن کتابهای جدید، در کانال ما عضو شوید:
https://bit.ly/32WNB6G

پسربچه کوچکی دچار بیماری سخت و دردناکی می‌شود و مادر او با دیدن لخته‌ای خون در پوشک بچه به بیماری‌اش پی می‌برد. پس از آن آزمایش‌های پزشکی و درمان‌ها آغاز می شود....

مادری در پوشک پسر یک ساله‌اش لخته‌ای خون می‌بیند. او را به بیمارستان می‌برد و بعد از انجام آزمایش‌ها متوجه می‌شود که تومور بدخیمی در کلیه‌ی چپ بچه وجود دارد. مادر که به شدت ناراحت شده، به گریه می‌افتد و به‌دلیل رفتارهای احتمالی نادرست خود با کودکش عذاب وجدان می‌گیرد، اما پزشک به او می گوید سیستم عصبی بچه‌ها کاملاً شکل نگرفته و از این رو به اندازه بزرگسالان رنج نمی‌کشند. عصر آن روز، وقتی شوهر به خانه برمی‌گردد و از ماجرا مطلع می‌شود، سعی می‌کند مسائل را منطقی‌تر بررسی کند و از زن که معلم و نویسنده است می‌خواهد درباره‌ی سرطان پسرشان داستان یا مقاله بنویسد تا از این طریق پولی به دست بیاورند. مادر مخالفت می‌کند ولی شوهر همچنان به اصرارش ادامه می دهد و ... .

داستان "اینجا همه آدم ها اینجوری اند" برنده جایزه ا.هنری ست و نویسنده آن سبکی بسیار متفاوت را در بیان داستانی احساسی در پیش میگیرد که بسیار سرد و خشک است و از این بابت جالب و شنیدنی ست.

این داستان از مجموعه داستان پرندگان آمریکایی انتخاب شده است


ژانر: رمان، بیوگرافی

راوی: بهروز رضوی

کاری از گروه ایران صدا و گروه کتاب خوان

#Ketabkhan#کتاب صوتی#کتاب گویا#کتاب خوان

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث