🎶عرب سانگ 2

تحمیل کتاب صوتی مرگ ایوان ایلیچ، اثر لئو تولستوی ، با صدای محسن زر آبادی پور mp3 mp4

کتاب صوتی مرگ ایوان ایلیچ، اثر لئو تولستوی ، با صدای محسن زر آبادی پور

کتاب صوتی مرگ ایوان ایلیچ
نویسنده: لئو تولستوی
مترجم : سروش حبیبی
گوینده : محسن زرآبادی‌پور


🟥🟧🟨🟩🟦🟪⬛️⬜️🟫🟥🟧🟨🟩🟦🟪⬛️⬜️🟫

❤️پارت یک کتاب صوتی خبر خوان❤️
https://youtu.be/xSQ1ao60ur4

💚پارت یک کتاب صوتی و آنگاه هیچکس نماند💚
https://youtu.be/4BFx4icKBUE

💙پارت یک کتاب صوتی کشتن مرغ مینا💙
https://youtu.be/2i01JSwGI-w

🧡پارت یک کتاب صوتی جنگ و صلح🧡
https://youtu.be/0iGWfl2t9C8

💜پارت یک کتاب صوتی سه تفنگدار💜
https://youtu.be/FkTTrKorHJw

💛پارت یک کتاب صوتی همه چیز همه چیز 💛
https://youtu.be/LUYuriTgtgM

💖پارت یک کتاب صوتی گتسبی بزرگ💖
https://youtu.be/f9P4-8sIvgI

🖤پارت یک کتاب صوتی دور دنیا در هشتاد روز🖤
https://youtu.be/G-K-AfPQrxw

🤍پارت یک کتاب صوتی عقاید یک دلقک🤍
https://youtu.be/tkB66eZdO88

🤎پارت یک کتاب صوتی کلارا و خورشید🤎
https://youtu.be/32JwbiMJIRE

🔘پارت یک کتاب صوتی یادداشت های زیر زمین و شب های روشن🔘https://youtu.be/GAgj9ztPZWw

🍒پارت یک کتاب صوتی معجزه سپاس گزاری🍒
https://youtu.be/zMHjo_cIb8U

🧊پارت یک کتاب صوتی کنار رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم 🧊https://youtu.be/0SmKAaIMq0M

🐚پارت یک کتاب صوتی تهوع🐚
https://youtu.be/jPbGfa4qVyQ

🏞پارت یک کتاب صوتی قدرت من هستم🏞
https://youtu.be/2eOaUKI8KS8

❤️‍🔥اینستاگرام : http://Instagram.com/novels__podcast

🟥🟧🟨🟩🟦🟪⬛️⬜️🟫🟥🟧🟨🟩🟦🟪⬛️⬜️🟫

✳️درباره کتاب :رمان مرگ ایوان ایلیچ یکی دیگر از شاهکارهای لئو تولستوی نویسنده روسی است. کسی که با خلق آثار ماندگاری مثل جنگ و صلح و آناکارنینا در دنیای ادبیات محبوب است. تولستوی در کتاب صوتی مرگ ایوان ایلیچ به زیبایی لحظه‌ی مواجهه‌ی انسان با مرگ را ترسیم می‌کند. این کتاب حجم کمی دارد و در زمان‌ کوتاه‌تری به مخاطب خود این فرصت را می‌دهد تا موشکافی و ریزبینی نویسنده را در یک اثر ببیند. کتاب مرگ ایوان ایلیچ شبیه یک سفر است، سفر به سمت مرگ. مسیری که تمام موجودات زنده آن را طی می‌کنند اما شاید خواندن درباره این سفر ما را با تجربه بزرگ‌تر و خاص‌تری آشنا کند. تولستوی معتقد است که ادبیات ابزاری است برای بیان مفاهیم اخلاقی و اجتماعی که بین مردم مرز ایجاد می‌کند و باعث قضاوت‌های بی‌رحمانه می‌شود. از نظر تولستوی ادبیات بستری است برای کم کردن بی‌ملاحظگی‌ها و گسترش مهربانی و خوش‌ذوقی. اگرچه داستان این کتاب درباره مرگ است اما تولستوی تمام قدرت خود را به کار می‌برد تا حال و روز ایوان ایلیچ را به تصویر بکشد.

✳️موضوع و جریان کتاب :ایوان ایلیچ قاضی مشهور و خوش‌نام شهر است که زندگی خوب و موفقی دارد اما او درگیر بیماری سختی می‌شود که برای مقابله با آن روزهای سخت و دشواری را تجربه خواهد کرد. ایوان ایلیچ که خود به عنوان یک قاضی برای مجرمان حکم مرگ صادر می‌کرد حالا از طریق پزشک زمان مرگ خود را می‌فهمد و از رویارویی با آن به هراسی بزرگ می‌رسد و کم‌کم در مواجه با مرگ به تفکری دیگر از زندگی دست پیدا می‌کند.

✳️درباره نویسنده :لئو تولستوی یکی از نویسندگان بزرگ روسی است که از نظر بسیاری از بزگان عرصه ادبیات با «هومر»، «دانته»، «شکسپیر» و «گوته» هم‌تراز بوده است. او در سال ۱۸۲۸ در جنوب مسکو و در خانواده‌ای ثروتمند به دنیا آمد. تولستوی در زمان کودکی پدر و مادرش را از دست داد و از آن پس سرپرستی‌اش به نزدیکان او سپرده شد.تولستوی زمانی که نوجوان بود به مدرسه کازان رفت و از سال 1844 در دانشگاه کازان در رشته زبان‌های شرقی تحصیل کرد؛ اما بعدها رشته خود را تغییر داد و حقوق خواند؛ اما تولستوی با همه توانایی‌ها و استعدادی که در عرصه نویسندگی داشت. بدون کسب مدرک دانشگاه را رها کرد و به ارتش ملحق شد؛ اما در همین زمان هم او درست از نوشتن برنداشت و این کار را به شکل جدی دنبال کرد. او در سال 1851 با انتشار اولین داستانش که «کودکی» نام داشت و بعدازآن داستان‌های «نوجوانی» و «جوانی» خود را به‌عنوان نویسنده‌ای موفق به همگان نشان داد. این داستان‌ها که می‌توان گفت تولستوی آن‌ها را با استناد و تجربیات خود از دوران جنگ و حضور در جبهه‌ها نوشت نمونه‌های موفق و خوبی بودند.

✳️منبع :آوا نامه

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث