🎶عرب سانگ 2

تحمیل ریحانه پارسا لخت شد - او در مسیر گلشیفته شدن است؟ انتشارعکس برهنه ریحانه پارسا در اینستاگرام mp3 mp4

ریحانه پارسا لخت شد - او در مسیر گلشیفته شدن است؟ انتشارعکس برهنه ریحانه پارسا در اینستاگرام

عکس نیمه برهنه ریحانه پارسا در اینستاگرام انتشار عکس های جنجالی و نیمه لخت از ریحانه پارسا
ریحانه پارسا لخت شد - عکس جنجالی لخت بالا تنه ریحانه پارسا با تتو
عکس کامل و برهنه ریحانه پارسا در ترکیه پخش شد
ریحانه پارسا گلشیفته ی جدید؟ انتشار عکس نیمه برهنه ریحانه پارسا در اینستاگرام
ریحانه پارسا امروز عکس جدید خود را منتشر کرد که واکنش بسیاری از کاربران را در پی داشت.
ریحانه پارسا به تازگی در صفحه اینستاگرام خود عکسی نیمه برهنه و بحث برانگیز از خود منتشر کرده که باعث واکنش های بسیاری شده است. در این خبر به این ماجرا می پردازیم با ما همراه باشید.
ریحانه پارسا بازیگر جوانی که چند وقتی است حاشیه هایش تمامی ندارد، این بار انتشار عکسی خارج از عرف جامعه ی کشورمان ایران دوباره به بحث داغ شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.
ریحانه پارسای 21 ساله که رفته رفته پل های پشت سرش را یکی پس از دیگری خراب می کند، با انتشار عکسی در اینستاگرام که نیمه برهنه به نظر می رسد نوشته است:
بگذار زمین بچرخد
‎زمان برقصد
‎خدا هم ساز خودش را بزند
‎این سرور که تمام شود
‎من با خر شیطان می آیم
در همین حال برخی از کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی مدعی شده اند که ریحانه پارسا قرار است با الگو برداری از گلشیفته فراهانی بازیگر سینما که سالها پیش با انتشار عکسی برهنه از خودش واکنش های گسترده ای را در جامعه برانگیخته بود، عکس های برهنه اش را منتشر کند! حال باید منتظر حاشیه بعدی خانم بازیگر ماند.
حاشیه گری یا بازیگری؟
ریحانه پارسا که 21 سال بیشتر سن ندارد تا اینجای سال 1399 بیشتر در حاشیه گری بوده تا بازیگری! او چند ماهی است که مدام سرتیتر اخبار است، از ازدواجش با مهدی کوشکی، طلاقش از مهدی کوشکی، دیده شدنش با روزبه بمانی و این اواخر رفتنش به خارج و ماجراهای پویان مختاری و … گویای این ماجراست. خانم پارسا به تازگی نیز با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش کشف حجاب کرد.


دوستان عزیز لطفاً برای حمایت از ما اگر تازه به کانال ما پیوستین با کلیک بر روی لینک زیر در کانال ما سابسکرایب کنید و اگه از ویدئویی خوشتون اومد یک لایک یا کامنت مارو مهمون کنین و علامت زنگوله رو بزنید تا از ویدیوهای جدید ما مطلع شوید. ممنون از تماشای ویدئوها، لایک و نظرات شما انگیزه ی ادامه مسیر ماست.
https://bit.ly/3hjo3WA


ما را در صفحات اجتماعی دنبال کنید
YouTube https://bit.ly/3hjo3WA
Facebook https://bit.ly/3hrh65Q
Twitter https://bit.ly/2ON7XZm
Instagram https://bit.ly/2OLQ3pH
Telegram https://bit.ly/32GXjeB
Reddit https://bit.ly/39kgnk4

وب سایت رسپینا تی وی
https://bit.ly/32DKUbz


#رسپینا_تی_وی #ریحانه_پارسا #ریحانه_پارسا_لخت_شد #لباس_جنجالی_ریحانه_پارسا #سریال_پدر_و_ریحانه_پارسا #محسن_افشانی_گفت_یکم_حیا_کن #یکم_حیا_کن #واکنش_محسن_افشانی_به_ریحانه_پارسا #پست_های_جنجالی #تعداد_فالور_ریحانه_پارسا #دلیل_مهاجرت_ریحانه_پارسا_چیست #اعترافات_ریحانه_پارسا_در_رابطه_با_حواشی_اخیر
#لایو_ریحانه_پارسا_و_محسن_افشانی #عکس_جنجالی_لخت_بالا_تنه_ریحانه_پارسا_با_تتو
#ریحانه_پارسا_لخت_شد_عکس_جنجالی_لخت_بالا_تنه_ریحانه_پارسا_با_تتو #ریحانه_پارسا_لخت_شد

Tags: respina tv امین فردین انتشار عکس نیمه برهنه ریحانه پارسا در اینستاگرام تتو حاشیبه حواشی ریحانه پارسا در سریال پدر حواشی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی خالکوبی رسپینا تی وی ریحانه ریحانه پارسا ریحانه پارسا با تتو ریحانه پارسا گفت من با خر شیطان می آیم ریحانه پارسا لخت شد ریحانه پارسا و مهدی کوشکی عکس لخت عکس لخت ریحانه پارسا عکس لختی ریحانه پارسا عکس نیمه برهنه ریحانه پارسا در اینستاگرام کانال رسپینا کانال رسپینا تی وی من با خر شیطان می آیم مهاجرت ریحانه پارسا

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث