🎶عرب سانگ 2

تحمیل کتاب صوتی باشگاه مبارزه اثر چاک پالانیک mp3 mp4

کتاب صوتی باشگاه مبارزه اثر چاک پالانیک

به منظور اطلاع از اضافه شدن کتابهای جدید، در کانال ما عضو شوید:
https://bit.ly/32WNB6G

کتاب صوتی باشگاه مبارزه اثر چاک پالانیک

داستان درباره‌ی یک شهروند آمریکایی است که از ملال و روزمرگی کلافه شده است و سر از باشگاهی درمی‌آورد که آدم‌هایی شبیه او برای خلاصی از سرخوردگی‌هایشان، سراغ مشت‌زنی آمده‌اند.

این داستان روایت تجربیات کارمندی بدبین است که در یک کارخانه‌ی خودروسازی کار می‌‌کند و مدتی است از بی‌‌خوابی و اختلال هویت رنج می‌‌برد. او پس از اینکه در گروه‌های مختلف روان‌درمانی نقش فردی بسیار بیمار را بازی می‌کند، آرامش روحی پیدا می‌کند و از بی‌خوابی نجات می‌یابد.
اما پس از آشنایی با دختری، دوباره به بی‌خوابی دچار می‌شود، تا اینکه یک روز با فردی با لباس‌‌های عجیب و غریب به‌نام «تایلر داردن» آشنا می‌شود که شغلش بازاریابی صابون است و عقاید نوین و جالبی دارد.
مرد با او به محل زندگی‌‌اش در محله‌‌ای می‌‌رود که زباله‌‌های سمی شهر را آنجا انبار می‌کنند. کارمند شیفته‌ی او می‌شود و با او درباره‌ی ‌ آزادی و راه‌‌های کسب قدرت صحبت می‌کند. این دو نفر برای آنکه از عقده‌‌های درونی خالی شوند و به‌اصطلاح «تولدی دوباره» داشته باشند، آگاهانه شروع به کتک‌کاری می‌کنند. سپس فکر راه‌اندازی یک باشگاه به ذهنشان خطور می‌کند.
آنها با کمک هم باشگاه زیرزمینی مبارزه‌ای تأسیس می‌کنند تا اعضای آن، از طریق مبارزه با هم عقده‌های خود را خالی کنند و به‌نوعی «روان‌درمانی» شوند.

درباره‌ی کتاب:
رمان «باشگاه مبارزه» اثر نویسنده‌ی آمریکایی، «چاک پالانیک»، است که در سال ۱۹۹۶ چاپ شد. باشگاه مبارزه درابتدا یک داستان کوتاه چند صفحه‌ای بود، اما شکل یک رمان به خود گرفت.
چاک پالانیک در این کتاب، خود را به عنوان خیال‌پردازترین طنزپرداز معاصر مطرح کرد. وقتی این کتاب به بازار آمد، اولین رمان نویسنده‌ای ناشناس با شمارگان ۱۰ هزار نسخه‌ بود و تا اوایل سال ۱۹۹۸ در رده‌‌ی برترین کتاب‌‌های کتابخانه‌های ایالت متحده‌‌ی آمریکا باقی ماند.
چاک پالانیک، نویسنده‌ی کتاب باشگاه مبارزه، درباره‌ی چگونگی رسیدنش به ایده‌ی این داستان می‌گوید، وقتی که با همکارانش در یک اردو حضور داشت، پس از شکایت از بلند بودن صدای رادیو، شدیداً مورد ضرب و شتم قرار گرفت. در ادامه وقتی به دفتر کار خود بازگشت، متوجه شد که کسی درباره‌ی زخم‌های روی صورتش با او صحبتی نمی‌کند؛ چرا که مخفی نگه داشتن اسرار، یکی از قوانین آنهاست.
این‌چنین شد که طرح اولیه‌ی داستان پالانیک، بر اساس یک باشگاه مخفی، شکل گرفت. او شخصیت‌ها و بسیاری از شیطنت‌ها و مسائل خاص موجود در داستانش را بر اساس خاطرات دوستانش نوشته است.

کتاب مرجع
Fight Club

راوی: سعید مظفری، کسری کیانی، شیما جان قربان


#Ketabkhan#کتاب صوتی#کتاب گویا#کتاب خوان#Ketab Gooya #Ketab_gooya #Ketab Soti

00:00:00 فصل اول
00:27:41 فصل دوم
00:58:15 فصل سوم

Tags: audio audio book audiobook book e book ebook hörbuch ketab gooya ketabe guya ketabe soti library nonfiction romance short story spoken talking book باشگاه مبارزه بیوگرافی پادکست چاک پالانیک داستان راوی رمان روخوانی زندگینامه صدا پیشه کتاب شنیداری کتاب صوتی کتاب گویا گویندگان متن به گفتار ناشران نمایشنامه نویسنده

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث