🎶عرب سانگ 2

تحمیل کتاب صوتی برآورنده آرزو اثر بیل بریتین mp3 mp4

کتاب صوتی برآورنده آرزو اثر بیل بریتین

به منظور اطلاع از اضافه شدن کتابهای جدید، در کانال ما عضو شوید:
https://bit.ly/32WNB6G

کتاب صوتی برآورنده آرزو اثر بیل بریتین

شخصی به نام «تادئوس بلین» به شهر «کاون تری» آمده و باعث ایجاد اتفاقات عجیبی در شهر شده است. او مرد کوچک‌‌‌اندام بامزه‌ای بود که می‌گفت می‌تواند هرآنچه مردم آرزو می‌کنند، فقط با پرداخت ۵۰ سنت برآورده سازد.

مردم کاون تری با سحر و جادو بیگانه نیستند، درواقع نام این شهر از درخت تنومند و پرپیچ و تابی گرفته شده که پیش از این گروه‌‌های جادوگران زیر آن دور هم جمع می‌شدند. حتی امروزه نیز جن‌ها و دیوها ظاهر می‌شوند و با شیطنت‌هایشان مردم شهر را می‌ترسانند. معمولاً این موجودات را به راحتی می‌شود شناخت. آنان بو، صدا، یا طرز حرکت عجیبی دارند که نشان‌‌‌دهنده‌‌‌ی ذات اهریمنی‌‌‌شان است.
یک روز در «کاون تری» جادوگری به چهار نفر از ساکنان شهر کارت‌هایی فروخت تا آنها به کمک این کارت‌ها به یکی از آرزوهایشان برسند. این چهار نفر عبارت بودند از: «استومیت» مالک فروشگاه، «پلی کمپ» یازده‌‌ساله، «رونا جرویس» پانزده‌‌ساله و «آدام پیسک» شانزده‌‌‌ساله.
پلی کمپ در خلوتش آرزو کرد که مردم به او توجه کنند و «آگاتا»، دختر اشراف‌زاده او را به خانه‌اش دعوت کند. همین‌طور هم شد. اما او هرگاه عصبانی می‌شد، صدای وزغ می‌داد و به این ترتیب توجه مردم را بیشتر به خودش جلب می‌کرد.
نفر دوم رونا جرویس آرزو کرد که «هنری پاپیر»، فروشنده‌‌ی ماشین‌آلات در کاون تری ریشه بدواند و هرگز آنجا را ترک نکند. همین‌طور هم شد و هنری در بیشه به درخت تبدیل شد.
نفر سوم آدام بود که آرزو کرد آب کافی در مزرعه خشکشان داشته باشند، طوری که علاوه بر نیاز محصولاتشان کلی هم آب اضافه بیاورند. همین‌طور هم شد و از پنج نقطه زمینشان آب فواره زد. جریان آب آن‌قدر زیاد و شدید بود که زندگی آنها را مختل کرد و همه جا را آب فرا گرفت. مردم آنجا جمع شده بودند. اما کسی نتوانست برای جلوگیری از خروج آب کاری کند.

*درباره‌ی کتاب:
محور اصلی رمان «برآورنده‌ آرزو» را «سحر و جادو» تشکیل می‌دهد: غریبه‌ای به شهری وارد می‌شود؛ ادعا می‌کند می‌تواند افراد را به آرزوهایشان برساند، در این میان اتفاقاتی روی می‌دهد و ...
درحقیقت این رمان معروف‌ترین اثر نویسنده‌اش است که شهرتی جهانی برای او به ارمغان آورده است. ازسویی، این کتاب نامزد «مدال نیوبری» سال ۱۹۸۴ و نامزد جایزه‌‌ی کتاب کودکان «دوروتی کانفیلد فیشر» در سال ۱۹۸۵ شده است.

*درباره‌ی نویسنده:
«ویلیام ای. بیل بریتین» (۱۶ دسامبر ۱۹۳۰ - ۱۶ دسامبر ۲۰۱۱) نویسنده‌‌ی آمریکایی بود. وی بیشتر به‌‌‌سببِ کتاب داستانی خود «برآورنده آرزو» شناخته شده است. این کتاب به‌عنوان کتاب برگزیده‌‌ی ادبیات کودک موفق به کسب «مدال نیوبری» شد.
بریتین در روچستر نیویورک متولد شد. وی در ابتدا تصمیم گرفت که معلم کلاس پنجم باشد و علاوه بر تدریس، علاقه‌مند مطالعه داستان‌های رازآلود در مجلات معمایی بود. پس از مدتی، تصمیم گرفت تا توانایی خود را در نوشتن بیازماید.
او نویسندگی را از «فردریک دنای» نویسنده‌ی مجله معمایی «ارلی کوئین» (Ellery Queen) (که پیش‌تر نویسنده مجله معمایی «آلفرد هیچکاک» بود) فرا گرفت.
او قبل از رفتن به سمت نویسندگیِ کتاب‌های کودکان که برای آن‌ها بیشتر شناخته شده است، دو مجموعه داستانی را از سال ۱۹۶۴ تا ۱۹۸۳ به‌همراه داستان‌های دیگر نوشت.
بریتین همچنین نویسنده کتاب محبوب «همه پول‌ها در جهان» است که فیلمی هم از آن در سال ۱۹۸۳ اقتباس شده است.

کتاب مرجع
The wish giver: three tales of Coven Tree - ۱۹۸۳
Author: Bill Brittain

راوی: بهروز رضوی

#Ketabkhan#کتاب صوتی#کتاب گویا#کتاب خوان#Ketab Gooya #Ketab_gooya #Ketab Soti

لازم به ذکر است که این کتاب گویا، اقتباسی معاصر شده است و بصورت خلاصه شده بمنظور پخش رادیویی، بازنویسی شده است

00:00:00 فصل اول
00:18:15 فصل دوم
00:34:28 فصل سوم
00:51:35 فصل چهارم
01:08:12 فصل پنجم
01:25:07 فصل ششم

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث