🎶عرب سانگ 2

تحمیل آموزش مجازی‌سازی VMWare قسمت ۸ mp3 mp4

آموزش مجازی‌سازی VMWare  قسمت ۸

مجازی‌سازی» یکی از روش‌های بهینه، مدرن و هوشمندانه در جهت مدیریت و اداره منابع شبکه است. این روش به این صورت برنامه‌ریزی شده است که طی آن منابع سخت‌افزاری به وسیله یک روش نرم‌افزاری به چند قسمت تقسیم می‌شود و هریک از این قسمت‌ها به صورت مجزا و کاملاً مستقل مدیریت می‌شوند. در این روش فضاهای دیگری مثل رم، کارت گرافیک (پردازنده گرافیکی)، کارت شبکه و سایر اجزای نرم‌افزاری می‌توانند به صورت مشترک بین همه واحدها به کار گرفته شود.
در دوره آموزش مجازی ‌سازی VCP به تمامی ابعاد مربوط به این مبحث پرداخته می‌شود و طی چند مرحله اصول کامل و حرفه‌ای پیاده‌سازی سرورهای مجازی در سازمان‌ها و شرکت‌ها به همراه نکات کلیدی مربوط به نگهداری سرورها مورد بحث و آموزش قرار خواهد گرفت.



استاد: مهدی شلاهی

مهدی شلاهی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر است. او از سال ۱۳۷۸ مشغول به انجام پروژه‌های تخصصی متعدد در زمینه سرویس‌های زیرساختی Microsoft، مجازی‌سازی سرور و دسکتاپ با VMware، کانفیگ انواع استوریج Promise، اجرای سلوشن‌های بکاپ‌گیری با Veeam و Backup Excec است. او بیش از 120/000 نفر-ساعت سابقه تدریس دوره‌های مختلف تخصصی را دارد و دارای مدارک MCSE از 2003 تا 2016، مدرک SCCM و SCOM VCP و VCAP و VDI Skype for Business CCNA است.


برای مشاهده آموزش مجازی‌سازی در مکتب‌خونه از طریق لینک‌ زیر وارد شوید
https://mktb.me/6xgt/

Tags: vm ware vmware آموزش مجازی سازی روتر سرور سوییچ شبکه مجازی سازی مدیریت شبکه

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث