🎶عرب سانگ 2

تحمیل مناجات نامه خواجه انصاری mp3 mp4

مناجات نامه خواجه انصاری

ای کریمی که بخشنده عطایی و ای حکیمی که پوشنده خطایی و ای صمدی که از ادراک خلق جدایی و ای احدی که در ذات و صفات بی همتایی و ای خالقی که راهنمایی و ای قادری که خدایی را سزایی. جان ما را صفای خود ده و دل ما را هوای خود ده و چشم ما را ضیای خود ده و ما را آن ده که ما را آن به و مگذار به که و مه.


الهی! بیزارم از طاعتی که مرا به عجب آرد. مبارک معصیتی که مرا به عذر آرد. الهی! اگر یکبار گویی بنده من، از عرش بگذرد خنده من. الهی! اگر امانت را نه امینم، آن روز که امانت می نهادی می دانستی که چنینم. الهی! همچو بید می لرزم که مبادا به هیچ نیرزم. ای یگانه ای که از همه چیز مقدسی. چه شود اگر مفلسی را به فریاد رسی. الهی! ترسانم از بدی خود بیامرز مرا به خوبی خود.


الهی! در دل اسرار تو داریم و به زبان استغفار تو داریم. الهی! اگر گوییم ثنای تو گوییم و اگر جوییم رضای تو جوییم. الهی! بنیاد توحید ما خراب مکن و باغ امید ما را بی آب مکن و به گناه روی ما را سیاه مکن. الهی! دانایی ده که از راه نیفتیم و بینایی ده تا در چاه نیفتیم. دست گیر که دستاویزی نداریم، بپذیر که پای گریزی نداریم.


الهی! مگوی که چه کرده ایم که دردا شویم و مگوی که چه آورده یی که رسوا شویم. الهی! بر راه دار تا سرگردان نشویم. الهی! بیاموز تا سر دین بدانیم. برفروز تا در تاریکی نمانیم. تو نواز که دیگران ندانند، تو ساز که دیگران نتوانند. همه را از خودپرستی رهایی ده. و ما را به خود آشنایی ده.


الهی! گریخته بودم تو خواندی. ترسیده بودم بر خوان تو نشاندی. الهی! عمر بر باد کردم و بر تن خود بیداد کردم. گفتی و فرمان نکردم. درماندم و درمان نکردم. الهی! به صلاح آر که نیک بی سامانیم جمع دار که بد پریشانیم.


الهی! ظاهری داریم شوریده. باطنی داریم در خواب. سینه ای داریم پر آتش. دیده ای داریم پر آب. گاه در آتش سینه می سوزیم و گاه از آب چشم غرقاب. الهی! مکش این چراغ افروخته را و مسوز این دل سوخته را و مران این بنده آموخته را ...

Tags: mina alizadeh minaliza monajatnameh raze movafaghiyat آرامش امیدی به بهتر شدن رابطه برترین ها و بهترین ها بهبود روابط جمله ای انگیزشی چگونه ثروتمند شویم خدا داستان های کوتاه انگیزشی دانستنی های جالب دلم گرفته راز راز موفقیت روانشناسی سایت موفقیت شریک زندگی دوست نزدیک همکار چندین ساله عبارت های تاکیدی عشق موفقیت سلامتی قانون جذب کمک برای زندگی کمکم کن مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری موفق ترین آدم های دنیا موفقیت مینا علیزاده ورزش

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث