🎶عرب سانگ 2

تحمیل نمایش صوتی مرد نامرئی - اثری جنایی از اچ. جی. ولز - کتاب و صدا mp3 mp4

نمایش صوتی مرد نامرئی - اثری جنایی از اچ. جی. ولز - کتاب و صدا

«سیسیلیا کاس» در رابطه‌ای خشن با شوهر فیزیک‌دان خودش، آدریان گریفین، گیر افتاده است. او یک شب با قرص دیازپام همسرش را خواب کرده و با کمک خواهرش، امیلی، فرار می‌کند.

«سیسیلیا» در خانه‌‌ی دوست دوران کودکی خود، کارآگاه جیمز لنیز و دختر نوجوانش، سیدنی، پنهان می‌شود. درظاهر آدریان خودکشی می‌کند و در وصیت‌‌‌نامه‌‌اش پنج میلیون دلار برای سیسیلیا به‌جا می‌گذارد تا توسط برادرش، تام، به او برسد.
سیسیلیا، پس از چند اتفاق عجیب، احساس می‌کند کس دیگری در خانه هست و به جیمز زنگ می‌زند؛ ولی او می‌گوید که این تصورات به‌سبب آسیب‌های روحی او است.
سیسیلیا هنگام یک مصاحبه‌‌ی شغلی متوجه می‌شود که محتویات کارنامه‌‌ی کاری‌‌اش گم شده و از هوش می‌‌رود. دکتر می‌گوید که سطح بالایی از دیازپام در بدن او پیدا شده‌ است. در حمام، سیسیلیا بطری‌‌ای را پیدا می‌کند که با آن آدریان را بی‌‌هوش کرده بود....

کتاب :
The Invisible Man ۱۸۹۷
فیلم :
The Invisible Man

رمانی علمی‌‌‌-‌‌‌‌تخیلی درباره‌‌ی دانشمندی که به فرمول نامرئی‌‌‌شدن دست پیدا می‌کند و داستان‌‌‌های مختلفی را رقم می‌‌‌زند.

بازیگران
شمسی صادقی , سعیده فرضی , مهدی نمینی مقدم , مجتبی طباطبایی , مسعود زنوزی راد , مروارید كریم پور , سیما خوش چشم , مهرخ افضلی , سعید سلطانی , احمدهاشمی , شهریار حمزیان

منبع
اداره کل نمایش

آسیب ها
خشونت و قتل


All right Reserved
Ketaboseda

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث