🎶عرب سانگ 2

تحمیل شاهین جعفرقلی mp3 mp4

شاهین جعفرقلی

Shaheen Jafargholi was born in 1997. His age is 12. He is from Mount Pleasant, Swansea, Wales. His father is Iranian, and his mother, Karen Thomas split from him, amicable and ever since has raised him as a single mother.

Simon Cowell said, "This is how one song can change your life, and this may be the start of something special for you young man."

شاهین جعفرقلی در 1997 زاده شد. او 12 سال دارد. او از اهالی سوانزی ولز است. پدرش ایرانی است و از مادرش کارن توماس به صورت توافقی جدا شده و از آن پس وی را تنها بزرگ کرده است.

سایمون کاول گفت: "اینطوری است که یک آهنگ می تواند مسیر زندگیت را عوض کند، و این ممکن است سرآغاز امر ویژه ای برایت باشد مرد جوان."

به گفته روزنامه های بریتانیایی شاهین جعفر قلی، دومین کشف این برنامه پرطرفدار تلویزیونی است. این نوباوه ۱۲ ساله در زمان اجرای برنامه، تعجب همگان را بر انگیخت و در ژرفای دریایی از تشویق تماشاچیان و البته داوران مسابقه غرق شد.

شاهین جعفرقلی فردای اجرای این برنامه نگاه روزنامه های بریتانیایی را به خود دوخت وعکس او روی جلد شماری از مجله ها و روزنامه ها را آراست.

این نوجوان ایرانی-بریتانیایی، با خواندن ترانه ای ماندگار از مایکل جکسون، به نام «چه کسی تو را دوست دارد»، یک اجرای کم نظیر و باورنکردنی از خود ارائه داد. تا جاییکه ۳ داور از جای خود بلند شدند و شاهین را به گرمی تشویق کردند. سایمن کول، یکی از داوران مسابقه در حالی که شاهین را تشویق می کرد گفت، شاهین بهترین خواننده نوجوانی است که در ده سال گذشته دیده است. او رقیب سرسخت سوزان بویل خواهد بود

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث