🎶عرب سانگ 2

تحمیل کتاب صوتی فرشته درون اثر کریس وایدنر کتاب موفقیت و خود شناسی mp3 mp4

کتاب صوتی فرشته درون اثر کریس وایدنر  کتاب موفقیت و خود شناسی

معرفی کتاب فرشته درون
فرشته‌ی درون اثر کریس وایدنر کتابی در زمینه موفقیت و خودشناسی است. او در این کتاب از رازی به اسم میکلآنز پرده برمی‌دارد که با کمک آن می توانید اشتیاق خود و کار مورد علاقه‌تان را دنبال کنید.

کریس وایدنر به همراه جیم ران کتاب ۱۲ستون موفقیت را در قالب داستانی گیرا منتشر کرده‌اند که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه موفقیت فردی می‌باشد و حالا او کتاب فرشته دورن را درقلب داستانی جذاب به رشته تحریر دراورده است.

درباره کتاب فرشته درون
تام کوک، به اروپا آمده بود تا مسیر و هدفش را پیدا کند، اما او برخلاف میلش به این نتیجه رسیده بود که این سفر برایش سودی نداشته است. درحالیکه نا اُمید شده بود، مسافرتی ترتیب داد به امید آن که ذهنش را روشن کند و فرصتی برای کمی خودشناسی بدست آورد. در آخر، امیدوار بود که این بار، دور بودن از ایالات متحده، باعث شود فشاری که در خانه احساس می‌کرد از او برداشته شود و به او اجازه دهد تا تصمیمات جدی درباره‌ی آینده‌اش بگیرد. او به انگلیس، فرانسه و اسپانیا نیز سفر کرده بود، اما به قطعیتی درباره‌ی خودش نرسیده بود. حالا او در فلورانس ایتالیا، آخرین شهر در برنامه‌ی سفرش بود و زمان زیادی را از دست داده بود. اما ناگهان اتفاقی افتاد ...

خواندن کتاب فرشته درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم
علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودشناسی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره کریس وایدنر
کریس وایدنر؛ نمونه‌ای از افرادی است که می‌تواند از پسِ هر موقعیت غیر عادی برآید تا زندگی موفق را به دست آورد و به دیگران نیز در این راه کمک می‌کند. خبرنامه‌ی کریس به نامِ ساخته شده برای موفقیت، از ۱۰۵ کشور اشتراک می‌گیرد که آن را به یکی از خبرنامه‌های پر توزیع و گسترده در حوزه موفقیت و رهبری تبدیل کرده است.

کتاب‌های دیگر او شامل: ۱۲ ستون موفقیت؛ مرد واقعی، هنر تاثیرگذاری، بالاتر از همه؛ قوانین رهبری و ده‌ها کتاب دیگرند که جزو پرفروشترین کتاب‌ها در زمینه رشد فردی در آمازون شده‌اند.

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث