🎶عرب سانگ 2

تحمیل کتاب صوتی قطار شبانه به لیسبون اثر پیتر بیری mp3 mp4

کتاب صوتی قطار شبانه به لیسبون اثر پیتر بیری

داستان این رمان، روایتی است از زندگی معلمی که کلاس درسِ مدرسه را ترک می‌کند و تصمیم می‌گیرد به لیسبون برود تا ردّپای یک نویسنده‌‌ی اسرارآمیز را پیدا کند.

درباره‌ی کتاب
داستان درباره‌‌ی مردی سوئیسی به نام «ریموند گریگوریوس» است که برحسب اتفاق، با کتاب یک اندیشمند پرتغالی برخورد می‌‎کند. جملات و مفاهیم عمیق کتاب، به‌قدری بر گریگوریوس تأثیر می‌‎گذارد که او مدرسه و تدریس را رها می‌‎کند و برای دیدار مرد به لیسبون، پایتخت پرتغال، می‌‏رود. در آنجا متوجه می‌‎شود که نویسنده‌ی کتاب، یعنی «آمادئو پرادو»، سی سال پیش از دنیا رفته و کتاب را خواهرش به چاپ رسانده است.
گریگوریوس برای آشنایی با افکار آمادئو، سراغ دوستان و آشنایان او می‌‎رود و خاطرات سی سال پیش را برای همه‎‌ی آنها زنده می‌‏کند. او هرچه بیشتر با افکار آمادئو آشنا می‌‎شود، زندگی‌اش بیشتر تحت‌تأثیر قرار می‌‌گیرد. درنهایت او که معلم زبان‌های لاتین و قدیمی بوده، در میان‌سالی با ذهنی جدید و نگاهی نو به زندگی، به سرزمین خودش بازمی‌‎گردد.

درباره‌ی نویسنده
«پیتر بیری»، متولد ۲۳ژوئن۱۹۴۴، بیشتر با نام مستعار «پاسکال مرسیه» شناخته شده‌ است. او نویسنده و فیلسوف سوئیسی است.
بیری فلسفه، مطالعات انگلیسی و مطالعات هندی را در لندن و هایدلبرگ فراگرفت. وی مدرک دکترای خود را در هایدلبرگ در سال ۱۹۷۱ دریافت کرد. در سال ۱۹۸۳ در دانشگاه بیلیفلد شروع به کار کرد و سپس به‌عنوان دستیار علمی در سمینار فلسفی در دانشگاه هایدلبرگ کار کرد.

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث