🎶عرب سانگ 2

تحمیل کتاب صوتی ماشین زمان اثر هربرت جورج ولز mp3 mp4

کتاب صوتی ماشین زمان اثر هربرت جورج ولز

به منظور اطلاع از اضافه شدن کتابهای جدید، در کانال ما عضو شوید:
https://bit.ly/32WNB6G

کتاب صوتی ماشین زمان اثر هربرت جورج ولز

شخصیت اصلی داستانِ ماشین زمان با ماشینِ ابداعی‌‌اش می‌تواند در زمان جابه‌جا شود، درست به همان شکل که شما در مکان جابه‌جا می‌شوید. او کارش را با رفتن به یک سفر در آینده شروع می‌کند.
راویِ اول‌‌شخص رمان تجربیات یکی از آشنایانش درباره‌‌ی سفر در زمان را گزارش‌‌گونه می‌نویسد. شخصیت اصلی داستان با نام «زمان‌پیما» یا «مسافر زمان» برای دوستانش که راوی هم یکی از آن‌هاست، درباره‌‌ی مفاهیم مربوط به زمان صحبت‌هایی را بیان می‌کند و بعد نمونه‌‌ی اولیه و کوچک ماشینی را که برای سفر به زمان‌های دیگر ساخته است، به آنان نشان می‌‌‌دهد. او جلویِ دیدگانِ آنها یک آزمایش می‌‌کند که با موفقیت‌ منتهی به غیب‌‌‌شدن دستگاه می‌شود. سپس از نمونه‌‌ی اصلی ماشین زمان نزد آنان رونمایی می‌کند. دوستانِ او طبیعتاً بسیار حیرت‌زده می‌شوند، با این حال آن را نمی‌پذیرند.

هربرت جورج ولز نویسنده و داستان‌نویس انگلیسی در سال ۱۸۶۶ متولد شد. او یکی از اولین نویسندگان ژانر علمی-تخیلی است. در اغلب آثارش اتفاقاتی غیرمنتظره و فراتر از زمان و مکان روی می‌دهد.
جنگ دنیاها، «مرد نامرئی» و «ماشین زمان» از بهترین رمان‌های او به شمار می‌روند که به‌‌سببِ داستان هیجان‌انگیز و جذابشان، بارها در قالب فیلم یا کتاب‌های مصور درآمده‌اند. ولز در سال ۱۹۴۶ در انگلیس درگذشت.

کتاب مرجع
The Time Machine

راوی: حسین خدادادبیگی


#Ketabkhan#کتاب صوتی#کتاب گویا#کتاب خوان#Ketab Gooya #Ketab_gooya #Ketab Soti #حسین_خدادادبیگی

لازم به ذکر است که این کتاب گویا، اقتباسی است و بصورت خلاصه شده بمنظور پخش رادیویی، بازنویسی شده است

00:00:00 فصل اول
00:31:32 فصل دوم
01:00:43 فصل سوم

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث