🎶عرب سانگ 2

تحمیل كتاب صوتى «بلنديهاى بادگير» نوشته‌ى: اميلى برونته mp3 mp4

كتاب صوتى «بلنديهاى بادگير» نوشته‌ى: اميلى برونته

بخش(اول)

•درباره‌ى نويسنده:
امیلی برونته داستان‌نویس و شاعر بریتانیایی در سال 1818 در شمال انگلستان به دنیا آمد. او خواهر کوچک‌تر شارلوت برونته و خواهر بزرگ‌تر آن برونته بود که هر کدام از نویسندگان مطرح کلاسیک جهان محسوب می‌شوند و امروز نام آن‌ها با عنوان خواهران برونته در دنیای ادبیات شناخته می‌شود. پدر او بسیار سختگیر و متعصب بود و زندگی را بی‌نهایت برای او و خواهرانش طاقت‌فرسا کرده بود. امیلی در سال 1838 معلم شد اما به علت فشار کاری تصمیم گرفت آن را رها کند. او و خواهرانش تصمیم گرفتند مدرسه‌‍ای را تاسیس کنند؛ اما تلاش آنها برای موفقیت در این کار نیز به جایی نرسید.

امیلی در سال 1847 رمان بلندی‌های بادگیر را منتشر کرد. او پیش از انتشار این داستان دو سال برای نوشتن آن زمان صرف کرد. اولین اثر امیلی برونته مانند دیگر تلاش‌های او با شکست روبه‌رو شد. اما پس از مرگ نویسنده در فهرست بهترین رمان‌های انگلیسی قرار گرفت و حالا بیش از 150 سال است كه در سراسر جهان تجدید چاپ می‌شود و علاقه‌مندان زیادی دارد.


•درباره‌ى داستان كتاب:
کتابی که پیش روی شماست یکی از صد رمان برتر جهان و یک عاشقانه‌ی کلاسیک است. بلندی‌های بادگیر با شخصیت‌های ماندگار خود داستان عشق و انتقام را روایت می‌کند و از خشونت، کینه و امید می‌گوید.

«بلندی‌های بادگیر» یک رمان عاشقانه و غم‌انگیز است. این رمان ماجرای عشق نافرجام هیتکلیف و کاترین را از دوران کودکی تا جوانی را روایت می‌کند. داستان از ز گذشته‌های خیلی دور، یعنی زمان کودکی هیتکلیف و کاترین آغاز می‌شود. آقای ارنشاو، پدر کاترین که فردی متمول است، کودک‌ رها شده‌ای به نام هیتکلیف را پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد سرپرستی او را به قبول کند. او هیتکلیف را به خانواده معرفی می‌کند اما پسر ارشد خانواده، هیندلی از همان بدو ورودِ هیتکلیف با او دشمنی می‌کند. رفتار خصومت آمیز هیندلی تغییر نمی‌کند و و او بعد از مرگ پدر باز هم با حقارت با هیتکلیف رفتار می‌کند. از طرف دیگر، کاترین دختر خانواده از همان کودکی با هیتکلیف رابطه‌ای صمیمانه و عاطفی برقرار کرده و رشته‌ای از محبت و عشق بین این دو نفر شکل گرفته است. اما هیندلی که از هیتکلیف متنفر است و رفتار پرخاشگرانه‌ای با او دارد سدی در مسیر عشق خواهر خود و هیتکلیف می‌شود و ملاقات بین آن‌ها را ممنوع می‌کند.

داستان زمانی پیچیده می‌شود که کاترین با مرد ثروتمندی به نام ادگار ازدواج می‌کند. این موضوع هیتکلیف را به شدت آشفته می‌کند و او تصمیم به انتقام می‌گیرد. هیتکلیف بعد از سه سال به دهکده باز‌می‌گردد تا انتقام خود را از همه بگیرد. بازگشتی که سرنوشت دو خانواده را برای همیشه تغییر می‌دهد.
.
(مترجم: رضا رضایی
(راوى: رضا عمرانی , بهناز بستان دوست)
༺༻

#دنياي_كتاب_گويا
#سابسكرايب_كنيد
...
#كتاب_صوتي
#کتاب_نایاب
#کتاب_جالب
#کتاب_جدید
#کتاب_صوتی_رایگان
#کتاب_ممنوعه
#کتابخانه_اینترنتی
#انتقاد
#دانلود_کتاب_pdf
#دانلود_کتاب_ممنوعه
#دانلود_کتاب_گویا
#دانلود_کتاب_خاص
#سیاست
#ادبیات
#جامعه_شناسی
#داستان
#رمان
#روانشناسی

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث