🎶عرب سانگ 2

تحمیل کتاب صوتی خاطرات خانه مردگان اثر فیودور داستایوفسکی mp3 mp4

کتاب صوتی خاطرات خانه مردگان اثر فیودور داستایوفسکی

به منظور اطلاع از اضافه شدن کتابهای جدید، در کانال ما عضو شوید:
https://bit.ly/32WNB6G

خاطرات خانه اموات، اثر داستایوفسکی، به سرگذشت ده ساله الکساندر پتروویچ در زندان با اعمال شاقه اختصاص یافته‌ است. داستایوفسکی در بخشی از این داستان ماجرای محبوبیت خود در زندان سیبری را شرح می‌دهد و...

«الکساندر پتروویچ» یک نجیب‌زاده روسی است که به دلیل حسادت، همسرش را کشته و خود را به پلیس معرفی کرده است. قانون او را به ده سال حبس با اعمال شاقه محکوم کرده است.
او پس از پایان دوره حبس با تدریس خصوصی زبان خود را مشغول می‌کند. مدتی بعد، در اثر بیماری، در تنهایی از دنیا می رود و از او کاغذهایی باقی می‌ماند که حاوی خاطراتش در زندان است...

* «خانه مرده» نوشته داستایوفسکی در سال ۱۸۶۰ در یک مجله منتشر شد. این داستان تصویر زندگی زندانیان یک اردوگاه در سیبری را نشان می‌دهد. این رمان با نام «خاطراتی از خانه مرده‌ها» و «یادداشت‌ها از خانه مرده» (یادداشت های یک خانه مرده) منتشر شده است. این کتاب مجموعه‌ای بی نقص از حقایق، حوادث و بحث‌های فلسفی است. داستایوفسکی خودش نیز چهار سال در چنین اردوگاهی در تبعید بوده است. این تجربه به او اجازه داد تا به خوبی شرایط زندگی زندان و شخصیت‌های زندانی را توصیف کند.

خاطرات خانه مردگان یا اموات یکى از آثار بزرگ داستایوفسکى است. برخى آن را شاهکار او مى‌دانند. داستایوفسکى تراژدى حیات بشر را در این کتاب به خوبی نقاشى کرده است. درباره شدت اثرى که مطالعه این کتاب در خواننده برجاى مى‌گذارد ذکر همین موضوع بس که موقعى که امپراتور نیکلا یعنى همان جلاد مؤسس خانه اموات، آن را خواند به گریه افتاد! داستایوفسکى در «خاطرات خانه اموات» یک قسمت از ماجراى محبوس بودن خودش را در زندان سیبرى شرح مى‌دهد. ولى زندانیان دیگر را نیز معرفى کرده و با حکایتی بدیع از سرگذشت غم‌انگیز آن‌ها، پرده از بسیاری از اسرار درونى انسان برمى‌دارد.


کاری از گروه ایران صدا

#Ketabkhan#کتاب صوتی#کتاب گویا#کتاب خوان

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث