🎶عرب سانگ 2

تحمیل کتاب صوتی چهار میثاق، اثر دون میگوئل روئیز، با صدای نیما رئیسی mp3 mp4

کتاب صوتی چهار میثاق، اثر دون میگوئل روئیز، با صدای نیما رئیسی

کتاب صوتی چهار میثاق
نویسنده: دون میگوئل روئیز
مترجم : دل آرا قهرمان
گوینده : نیما رئیسی


🟥🟧🟨🟩🟦🟪⬛️⬜️🟫🟥🟧🟨🟩🟦🟪⬛️⬜️🟫

❤️پارت یک کتاب صوتی خبر خوان❤️
https://youtu.be/xSQ1ao60ur4

💚پارت یک کتاب صوتی و آنگاه هیچکس نماند💚
https://youtu.be/4BFx4icKBUE

💙پارت یک کتاب صوتی کشتن مرغ مینا💙
https://youtu.be/2i01JSwGI-w

🧡پارت یک کتاب صوتی جنگ و صلح🧡
https://youtu.be/0iGWfl2t9C8

💜پارت یک کتاب صوتی سه تفنگدار💜
https://youtu.be/FkTTrKorHJw

💛پارت یک کتاب صوتی همه چیز همه چیز 💛
https://youtu.be/LUYuriTgtgM

💖پارت یک کتاب صوتی گتسبی بزرگ💖
https://youtu.be/f9P4-8sIvgI

🖤پارت یک کتاب صوتی دور دنیا در هشتاد روز🖤
https://youtu.be/G-K-AfPQrxw

🤍پارت یک کتاب صوتی عقاید یک دلقک🤍
https://youtu.be/tkB66eZdO88

🤎پارت یک کتاب صوتی کلارا و خورشید🤎
https://youtu.be/32JwbiMJIRE

🔘پارت یک کتاب صوتی یادداشت های زیر زمین و شب های روشن🔘https://youtu.be/GAgj9ztPZWw

🍒پارت یک کتاب صوتی معجزه سپاس گزاری🍒
https://youtu.be/zMHjo_cIb8U

🧊پارت یک کتاب صوتی کنار رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم 🧊https://youtu.be/0SmKAaIMq0M

🐚پارت یک کتاب صوتی تهوع🐚
https://youtu.be/jPbGfa4qVyQ

🏞پارت یک کتاب صوتی قدرت من هستم🏞
https://youtu.be/2eOaUKI8KS8

🦇پارت یک کتاب صوتی مرگ ایوان ایلیچ🦇
https://youtu.be/eu8eeY1aK9E

🌋پارت یک کتاب صوتی بیچارگان🌋
https://youtu.be/5FkfWtjPHV8

🍀پارت یک کتاب صوتی کیمیاگر🍀
https://youtu.be/pwWhV83L-Ps

❤️‍🔥اینستاگرام : http://Instagram.com/novels__podcast

🟥🟧🟨🟩🟦🟪⬛️⬜️🟫🟥🟧🟨🟩🟦🟪⬛️⬜️🟫

✳️درباره کتاب : کتاب چهار میثاق نوشته‌ی دون میگوئل روئیز است. این کتاب برای نخستین بار در سال 1997 منتشرشده است. در توضیح کتاب آمده است: «تاریخ‌شناسان تولتک‌ها را دسته‌ای از انسان‌ها می‌دانند که میلیون‌ها سال پیش در جنوب مکزیک زندگی می‌کرده‌اند. اما دون میگوئل روئیز،نویسنده کتاب، در مقدمه توضیح می‌دهد که تولتک‌ها درواقع دسته‌ای از هنرمندان و دانشمندان بوده‌اند که برای کشف و حفظ معرفت معنوی و آیین‌های باستانی کنارهم جمع شدند و نسبت خاصی با یکدیگر نداشته‌اند.
تولتک‌ها به دودسته شاگرد و استاد تقسیم می‌شدند و بومیان دیگر محل زیستن آن‌ها را «جایی که انسان به خدا تبدیل می‌شود» می‌نامیدند. با حمله اروپاییان به آمریکای شمالی و مرکزی، استادان تولتک مجبور شدند برای حفظ خرد باستانی خود از آموزش و انتشار دانش بپرهیزند.»

✳️موضوع و جریان کتاب :چهار عهد ارزنده‌ای که دون میگوئل روئیز در صدوبیست صفحه‌ی کتابش می‌گوید، این است که: باورهای محدودکننده‌تان را دور بریزید. زیرا این ذهن و افکار شما هستند که محدودتان کرده‌اند. «بر روی انتخاب کلام خود حساس باشید.» کلام شما بسیار قدرتمند است، تا حدی که قادر است چیزی را تنها یک‌بار به زبان آورده‌اید، را جذب کند. پس همواره کلامتان را مثبت نگه‌دارید.
«هیچ‌چیز را به خود نگیرید، و درباره موضوعات پیش‌داوری نکنید.» روئیز معتقد است که افکار ما به‌اندازه حرف‌هایمان تأثیرگذار هستند، بنابراین نباید انرژی ذهنی‌مان را صرف مسائل و پیش‌داوری‌های بیهوده بکنیم. در آخر اینکه «همیشه بیشترین تلاشتان را بکنید»، مهم نیست برای چه هدفی تلاش می‌کنید؛ همیشه بیشترین تلاشتان را به کار بگیرید. نه ذره‌ای کمتر و نه ذره‌ای بیشتر. ‌

✳️درباره نویسنده :دون میگوئل روئیز شمن‌زاده، جراح، نویسنده و آموزگار متولد 27 آگوست 1952 در مکزیک است. او یکی از آخرین نوادگان سرخپوستان تولتک است که بیش از سی سال مشغول انتشار آموزه‌های این افراد است. او به دلیل عمق وجودی‌ و نگاه عمیقش به زندگی کلام تأثیرگذاری دارد.دون میگوئل روئیز به دلیل تصادف مرگباری که در زندگی‌اش رخ داد تصمیم گرفت جراحی را کنار بگذارد و راه معنویت را پیش بگیرد. او ابتدا آموزش‌هایی پیش مادر و پدرش دید و بعد برای افزایش اطلاعاتش نزد استادان دیگر رفت. در مسیر معنویت او پدربزرگش هم از طریق رؤیا به او آموزه‌هایی می‌آموخت.دون میگوئل روئیز تا سال 2018 حدود ده کتاب درباره‌ی حقیقت وجودی انسان نوشته است. میثاق پنجم کتابی از که روئیز در ادامه‌ی کتاب چهار میثاق نوشت.

✳️منبع : ذهن آویز

Tags: 2021 2022 audio book audio novels audio podcast book book arts good book novels novels podcast podcast roz stendahl visual journaling أم بي سي ادبیات ارامش ارامشبخش الليلة ويه دعدوش ام بي سي عراق بهترین رمان پادکست پادکست صوتی پادکست فارسی داستان واقعی پادکست فارسی فیکشن جنایی چهار میثاق داستان راوی رمان رمان صوتی رمان عاشقانه روایت شعر صوتی کتاب کتاب خوانی کتاب خوب کتاب صوتی گوش نواز مرموز میگوئل روئیز نیما نیما رئیسی

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث