🎶عرب سانگ 2

تحمیل کتاب صوتی اقتباسی از تیفوس اثر ژان پل سارتر mp3 mp4

کتاب صوتی اقتباسی از تیفوس اثر ژان پل سارتر

به منظور اطلاع از اضافه شدن کتابهای جدید، در کانال ما عضو شوید:
https://bit.ly/32WNB6G

کتاب صوتی اقتباسی از تیفوس اثر ژان پل سارتر

«ژرژ‌» پزشکی است که در زمان «پاندمی ابولا» به مأموریت فرستاده شده است؛ امّا از ترسِ جانش می‌گریزد. شش سال بعد، پاندمی کرونا باعث می‌شود دوباره به حرفه‌اش بازگردد؛ درحالی که زندگی‌اش با زندگی خواننده‌‌ و بازیگری آواره گره‌‌‌خورده است.

شیوع ویروس کرونا در یک منطقه‌‌‌ی پالایشگاهی همه‌‌ی شهر را به‌‌هم ریخته است. مهندسان و طبقه‌‌ی متوسط تصمیم به ترک شهر دارند. «نلی» و «تام» دو بازیگرند که در اتوبوس مهاجران هستند. دل‌‌سوزیِ نلی برای یکی از کارگران پالایشگاه که اجازه‌‌ی سوارشدن در اتوبوس مهندسان و طبقه‌‌ی متوسط را ندارد، موجب ابتلای تام به بیماری می‌‌شود. کسی نمی‌‌تواند جلوی شیوع بیماری را بگیرد. کارگران که بیشتر در معرض ویروس هستند، یکی‌‌یکی می‌‌میرند؛ کادر درمان مبتلا می‌‌شوند و در شهر فقط چهار پزشک زنده می‌مانند. نلی به فرار فکر می‌‌کند، اما زندگی‌اش با زندگی مردی دائم‌‌الخمر به نام «ژرژ» گره می‌‌خورد. زمانی که نظامِ بهداشت عمومی تصمیم به واکسیناسیون کارگران می‌‌‌گیرد، ژرژ به‌‌‌دنبالِ قاچاق واکسن است و ....

در این اقتباس، علاوه بر رعایت قواعد اقتباس شنیداری و تبدیل مختصات تصویر به مختصات شنیداری، مکان اثر به‌‌جای مالزی، شهر پالایشگاهی در ناکجاآباد است. زمان، معاصر است. اختلاف نژادی جایش را به اختلاف طبقاتی داده است. بیماری تیفوس هم این‌بار نشانه‌های کرونا را دارد و دیگر مختصات بیماری و مشکلات واکسن در آن معاصرسازی شده است.


کتاب مرجع
Typhus - Jean-Paul Sartre

راوی: نگین خواجه نصیر، محمدرضا چرختاب، امیرمحمد صمصامی


#Ketabkhan#کتاب صوتی#کتاب گویا#کتاب خوان#Ketab Gooya #Ketab_gooya #Ketab Soti

لازم به ذکر است که این کتاب گویا، اقتباسی معاصر شده است و بصورت خلاصه شده بمنظور پخش رادیویی، بازنویسی شده است

00:00:00 فصل اول
00:20:24 فصل دوم
00:40:18 فصل سوم
01:00:58 فصل چهارم
01:21:37 فصل پنجم

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث