🎶عرب سانگ 2

تحمیل کتاب صوتی قدرت تفکر و تغیر mp3 mp4

کتاب صوتی قدرت تفکر و تغیر

معرفی کتاب قدرت تفکر و تغییر

کتاب قدرت تفکر و تغییر، یکی از بهترین کتاب هایی است که در زمینه روانشناسی نوشته شده است، اگر می خواهید بهترین تصمیمات را در زندگی خود بگیرید و شاهد پیشرفت خود در مسیر زندگی باشید، می توانید این کتاب را برای مطالعه انتخاب کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که می تواند روی تصمیم گیری شما تاثیر داشته باشد و مسیر زندگی شما را تغییر می دهد، افکار شماست. همه انسان ها قدرت تفکر متفاوتی دارند و براساس تغییراتی که در زندگی شان ایجاد می شود، افکار خود را نیز تغییر می دهند. به همین دلیل است که طرز تفکر تاثیر بسیار زیادی روی روند و مسیر زندگی شما خواهد داشت.

برایان تریسی نویسنده کتاب قدرت تفکر و تغییر

برایان تریسی یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین نویسندگان کانادایی است که تا به امروز برترین آثار خود را برای فروش در اختیار علاقه مندان به کتاب قرار داده است. او از همان دوران کودکی به دلیل علاقه بسیار زیادی که در زمینه روانشناسی داشت، تصمیم گرفت نوشتن را شروع کند و همین منجر به پیشرفت او در زمینه نویسندگی شد. او علاوه بر اینکه در زمینه نویسندگی فعالیت می کند، یکی از بزرگ ترین و بهترین سخنرانانی است که در زمینه های انگیزشی نیز فعالیت خودش را نشان داده و شما می توانید با شرکت در همایش های او و تماشای ویدئوهایی که از او منتشر می شود به توانایی او در این زمینه پی ببرید.

بخشی از کتاب قدرت تفکر و تغییر

موضوع بازآفرینى براى برایان تریسی از اهمیت ویژه برخوردار است. زیرا وقتى ۲۱ ساله بود و به عنوان یک کارگر ساختمانى کار مى‌کرد، صبحها ساعت ۵ صبح در دل زمستان سرد از خواب بیدار مى‌شده، سه بار اتوبوس عوض مى‌کرد تا به سر کار برسد و آنجا از صبح تا غروب کارش این بود که مصالح ساختمانى را جابه‌جا کند. اما به او الهامى شد که زندگى‌اش را تغییر داد. او دانست که در قبال خودش و هر اتفاقى که براى او بیفتد مسئول است. او آموخت که راه بازآفرینى رفتار تهاجمى و به پیش رونده است. بدانید به کجا مى‌خواهید بروید و چه اقدامى مى‌خواهید انجام دهید. سعى کنید و باز هم سعى کنید و باز هم سعى و امتحان کنید. هرگز تسلیم نشوید و به حرکت رو به جلو خود ادامه دهید. درکتاب قدرت تفکر و تغییر نوشته برایان تریسی ، با برخى از مفیدترین ابزارى که تاکنون خلق شده‌اند آشنا مى‌شوید تا در کمترین زمان، به بازآفرینى خود بپردازید و به آنچه مى‌خواهید برسید. ممکن است آینده نامطمئن باشد، اما در حالى که این کتاب را مى‌خوانید، نکته‌اى که مى‌خواهم شما را از آن مطمئن کنم این است که باقى‌مانده زندگى شما قرار است بهترین اوقات زندگى شما باشد. هر اندازه موفقیت که تا این زمان بدست آورده‌اید، در نهایت سایه‌اى از آن چیزهایى است که قرار است در ماهها و سالهاى آینده بدست آورید. بدانید و خیالتان راحت باشد که هر تغییرى در زندگى شما رخ دهد، بخشى از اتفاقات بزرگترى است که در آینده رخ خواهد داد.

#کتاب_صوتی

×

Video player


Loading
Play video / تشغیل
تحميل mp4 فيديو

جديد البحث